borta bäst, men inte denna gång

sitter med julia på tråden.
vi deppar som fan över att vi missar det enda roliga som händer i umeå..
det är helt jävla sjukt. som julia sa
"hatar Gud mig så mycket, vad begär han att jag ska göra, ska jag be varje kväll och gå i kyrkan varje dag?
jag kan lika gärna gå och bli Jude. nä ja ska fanimej gå och bli muslim."

"aaaaah mår så jävla dåligt. vill skära mig i fittan. jag ska fan skära av mig klittan"

haha nej vännen bespara dig smärtan.

men just nu känns det förjävligt.

ken ring på hamnis, vi -kan ej gå.
sitter i gumboda, tärnaby respektive arvidsjaor. ni ser jag vet inte ens hur det stavas.

linnéa, julia och elsa.
ett lyckat liv.

Kommentarer
Postat av: julia

asså linnéa, du är bara så klockren...klarar det ej

2008-03-19 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0