att ha-begär

godmorgon!!!!!!!!!!

jag vaknade innan åtta. vaknade av solstrålar. idag är det open. (därav anledningen till alla utropstecken ovan)

jag vill bara tralla. "vilken härlig dag, lalalalalala".

det känns verkligen så. vilken härlig dag.

fast det skulle inte förvåna mig om det snöade senare idag. så vart det igår. sol på morgonen och en variant av en snöstorm på dagen.

haha, typiskt mig. måste alltid se det negativa i saker. bättring!

lalalalaalalaalalalalalalala

Jag måste få visa er lite shoppingbegär. allt hittat på nätet:

image556
image557
den här skulle jag känna mig fin i. som en prinsessa.

 image558
vill ha en basker. nej flera. olika färger. röd,lila senapsgul, svart, marinblå. pronto!

image559
image560¨image563
image561
image562

Gör mig rik och underbar så jag kan köpa allt, nu!

Nej nu mina vänner är det hög tid för mig att kolla in nya kate moss kollektionen på topshop.
Efter det, frukost i solen.

ha en bra dag!

puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0