älska istället för att gå till jobbet

träningen gick bra och var skitkul tills jag sköt ett skott och förvärrade min sträckning som jag redan hade i ljumsken. fyfan vad ont jag har nu alltså. blir så jävla sur. jag gör verkligen illa mig jämt, men detta, det gör ont.

hade tänkt plugga SO men jag tog ett bad för att mjuka upp ljumsken och nu är klockan tio så jag hinner inte.
läste nye FRIDA i badet igen, hade inte hunnit läsa mycket mer än det om TH innan. sjukt bra nummer!
detta var lite kul, det var små barncitat:

"om man har flera älskarinnor får man passa sig så att inte den ena kommer oanmäld om man har besök av den andra"
Daniel, 8 år.

"Älska istället för att gå till jobbet"
Dick, 7 år.

"Glöm inte din frus namn ... det ställer verkligen till det"
Erin, 8 år.

"Kärlek är det viktigaste som finns, men baseboll är ganska kul också"
Greg. 8 år.

"Säg att hon var vacker, även om hon såg ut som en lastbil"
Rick, 5 år.

"Hur man vet att ett par är kära? Se efter om mannen har läppstift i ansiktet"
Sandra, 7 år

"Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig.
Jag har gömt mig ända sen jag var 5, men flickorna hittar mig hela tiden"
Dave, 8 år

"Kyss aldrig någon i närheten av andra. Det är äldigt pinsamt om någon skulle se dig... Om ingen tittar skulle jag nog kunna pröva på det med en snygg kille, men bara i några timmar"
Olivia, 6 år.

Smarta ungar, rätt så söta. mjo.


Dessutom i FRIDA intervjuar dom Chace Crawford, Penn Badgley och Ed Westwick från Gossip girl.
Alla tre älskar sverige. hörni, jag älskar er med:*



nu ska jag chilla jävel innan jag somnar. nah.
pussgodnatt

/L

Ed (chuck), Penn (Dan) & Chace (Nate).
image506


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0