all the money in the world

hejsan!
kom nyss hem från stan. det är värt att praoa 5 minuter därifrån så man kan chilla på stan efteråt.
jag älskar jobbet...vill inte sluta imorrn.
älskar peder och torgny, humorn yeeeeeees
okej torgny kanske inte har nån speciell humor, men han skrattar åt allt. han dör av bumbeliboo.
han är gullig. jag ska försöka leka paparazzi imorrn och få en bild på honom.
peder är go och har humor, vi älskar peder!

ikväll är det träning, med div 2 och 3. jag hatar innebandy och vill inte gå.

läste nyss kenzas blogg, hon är med i veckans tokio hotel TV. min dröm typ, ahh hon får allt.

alltså idag när vi skurade golvet i köket skulle jag bara plasta in en salladsskål och ställa i ett kylskåp, jag ramlade ju såklart. haha tänk er bara, hela salladskålen flög. omg vad kul.
senare låste julia in mig och petra i kvällskylen, och så sprang hon omkring med skrapan/moppen, självklart ramlade hon. såg ut som typ curling.
åh jag älskar droskan.

måste egentligen äta, men jag drack en XL latte på stan, mättande as hell.

gitarrponken nu, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0