10.09

jag kunde som vanligt inte komma in på blogg.se igår, surt.
i alla fall så blev det inte film igår, petra kom hit istället och vi gjorde lite andra saker.

jag har blivivt beroende av lotions. igårkväll luktade jag kokos,idag kommer jag lukta cat deluxe och ibland är det mango eller passionsfrukt. man får så len hud, jag älskar det!

jag testade att ta ut min piercing igår. hålet är rätt stort men snart får jag byta till ring och det är nice vill jag lova.

idag bär det av mot skellefteå. klockan 11.15 ska jag och julia vara utanför musköten. efter cupen i skellefteå blir det avsltning med pizza. sedan slutar jag&petra i innebandy. skönt som fan.

det här blev ett uppdelat inlägg, men vem bryr sig om hundra år. nu måste jag i alla fall käka frukost.
ha en bra söndag!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0