you're everything

så nu funkar msn för en stund i alla fall=)
har under dessa icke-dator-timmar sett på zimmer och lagat mat.
jag gjorde en kycklingsallad bestående av kycklingfilé,gurka,röd&gul paprika, fullkornspasta och lite olika kryddor.
I say mumsiiiiii
och så har julia ringt från övik, dom hade tydligen jättekul. brabra!
petra skulle komma hit ikväll egentligen, men eftersom hon har varit sjuk ville hennes mamma att hon skulle va hemma...så det fårväl bli imorrn eller något. Ikväll ska jag chilla framför datan, kanske skriva lite, äta rester av niklad&vickies fruktsallad.....haha, kanske se zimmerdvdn eller göra en video eller ngt, får se vad jag hittar på!=)
bloggar förmodligen mera senare. pussar!

image234
en av dom första oficiella bilderna på mischa sedan rattfylleriet. När hon rastar sina söta hundar.


Kommentarer
Postat av: louise

hehe okej^^ men jag har inte orkat.. ;D

2008-01-03 @ 21:34:06
URL: http://tokiohotel93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0