your guardian angel

blogg var lite segt ett tag ikv, jag hade tänkt lägga in en video.
men nu har jag tappat bort adressen och orkar inte leta upp den.
får göras imorrn. Det var i alla fall en fin video från filmen "A walk to remember" till låten "Your guardian angel" som jag postade här på bloggen här om dagen.
Jag funderade ett tag på att bädda ner mig och se på själva filmen (a walk to remember alltså) men jag fastnade i fanfics etc och nu ploppade en ruta upp som meddelade att gossipgirl avsnitt 11 är klart.
nu är jag lycklig!
pappa har alltså fixar limewire också. tack papi:)
ska se det nu och sen somna bums!
måste börja vända tillbaka på dygnet nu alltså, min dygnsrytm behöver vi inte ens prata om, så dålig är den.
sov gott snuttisar
haha skoja, nämen goingar då, pussåhej önskar Mrs.Kaulitz (alias Linnéa)

image235
I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0