you make the sun come up ooh boy

no provet gick åt helvete.
även om jag pluggade iförrgår, igår kväll och tvåtre timmar imorse så gick det sämst.
jag kunde typ allting jag hade pluggat in,men vissa saker på provet hade jag knappt hört.
t ex kretsloppet, det fick jag hem på ett papper igår. utan ngn förklaring eller nånting. jag ba jaha.
aaah helvetes vad surt. JAG GICK FAN UPP 04.45 I MORSE!!!!!!!!!!!!!
misstänker mitt livs första IG.
skolan gick rätt smooooth annars... musiken var väl lite krånglig. det blir nog back to black i alla fall.
efter skolan for jag ellen elsa och julia till stan.
gick runt och gjorde ingenting. jag vet att jag måste spara pengar till sthlm, men den där väskan var ju så fin...så jag köpte den.
sedan for vi hem och jag gick hem från busshållplatsen och skorna blev dyngsura, det är livet ellerhur.
sedan åt jag tacos, nu har jag städat garderoben och nu ska jag bädda sängen och plocka upp lite shit från golvet.
ikväll blir det film med brudsen.
gokväll!

image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0