you and I collide

hejhej!
dagen började helt okej, skidskytte på idrotten. det gick bra bortsett från att geväret som jag och julia använde var helt cp. julia fick tillbaka två skott i pannan, vilket resulterade i ett blålila märke ovanför ögonbrynet som fortfarande är kvar. för mig var det aningen lindrigare men jag fick tillbaka ett skott i munnen, det kändes kan jag lova, men inte överdrivet. fick dock ingen fläskläpp som jag förväntat mig.
resten av dagen var bra, mattelektionen var nog den roligaste nånsin. åh fyfan vad jag garvade. var tvungen att bita mig i kinderna för att sluta.
förresten, ni som läst min blogg ända från början kanske undrar vars emelie tagit vägen. och tyvärr ligger hon i koma.... nej jag skoja, hon är fullt frisk och har väl kommit hem från frisören för nån timma sen antar jag. Det ska bli spännande att se resultatet.
vet ni vad jag hatar? när man skriver ett inlägg och råkar klicka någon annanstans så att det försvinner och man måste göra om det, surt som fan.
så var det i detta fallet, och det händer mig ofta.
förresten, alla medlemmar på THF rekommenderas att läsa följande fanfics:

  • Du Är Körd Tom! [FF] (avslutad dock men gryym), skriven av klarabella.
  • När inget längre går. Skriven av Bems. (UNDERBAR)
  • We are dancing on broken glass. (UNDERBAR) skriven av save_my_ass.
  • Genom himmel och helvete. (inte så aktiv dock) skriven av Helle.

dom är underbara!


JUSTJA! Gossip Girl börjar ikväll. JAG BEFALLER ER, NI MÅSTE SE, JAG GARANTERAR ER ATT NI KOMMER ÄLSKA DET! DET ÄR UNDERBART VERKLIGEN.  Nya O.C. Samma skapare dessutom.
fast jag, ball som jag är är på avsnitt 15 för stunden. owneeeeed.
nämen det är underbart.
så ja, missa det inte. (kanal5)
lova!

 Blake Lively spelar Serena Van Der Woodsen.

 Leighton Meester spelar Blair Waldorf.

 Taylor Momsen spelar Jenny Humphrey.

 Penn Badgley spelar Dan Humphrey.

 Chace Crawford spelar Nate Archibald.

 Ed Westwick spelar Chuck Bass.

 Jessica Szohr spelar Vanessa Abrams.

det är liksom huvudrollerna... Jessica kommer dock inte in i serien förrän om ett tag!

ha en bra kväll allihopa!=)
/L♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jo men exakt, haha va bra =) jo ska säga vad jag tycker :]

2008-01-29 @ 18:52:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Linnéa

Haha jag klickade på din blogg för att du heter Linnéa. (Som jag) och märkte att vi nog är ganska lika x) Gossip Gilrl =

2008-01-31 @ 07:26:39
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0