with his same old safe bet

ciao bella!
dagens första och sista inlägg.
skoldagen var helt okej, boring as hell.
på hemkunskapen gjorde vi pizza, yep min vart bäst.
helena kom till hemkunskapen med ett papper om evert taube eftersom vi har läxförhör på det imorrn och jag var sjuk när vi fick det. självklart glömde jag det där så adjöss mvg i svenska. nämen, så farligt är det väl inte?
jag har inte pluggat nästan nånting alls ikväll. men efter skolan var vi i bibblan tills klockan sex och avslutade so-arbetet, hoppas verkligen att redovisningen blir bra nu, vi har jobbat med det så mycket!
jag är så jävla taggad på gothia, alltså jag dör snart. det kommer bli så jävla sjukt aaaaah nice!

hittade in liten söt sak..

När en tjej...
Är tyst,(så rullar det miljoner tankar i hennes huvud),
Bråkar med dej,(tänker hon väldigt djupt),
Tittar på dej med ögon fulla av frågor,
(så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida)
Svarar jag mår bra (efter några sekunder mår hon inte alls bra),
Tittar sorgset på dej,(undrar hon varför du ljuger),
Lägger sitt huvud på din axel,(så önskar hon att du är hennes förevigt),
Försöker få kontakt med dej varje dag,(då söker hon din uppmärksamhet),
Smsar ofta,(vill hon att du svara åtminstone en gång),
Säger jag älskar dej,(menar hon det),
Säger att hon kan inte leva utan dej,(har hon tänkt klart att du är hennes framtid),
Säger att hon sakna dej,(då kan ingen i hela värden sakna dej mer än vad hon gör).

för övrigt kan ni ladda hem amy winehouse-tears dry on their own,back to black,rehab. celine dion ft. Rkelly - I am your angel, Michael Jackson-You're not alone, deema ft. alyna-I saw him(english version), tokio hotel-geh, digga-broken, paramore-misery business.
om ni vill ha bra musik alltså.

nej jag ska lägga mig snart och innan dess ska jag hinna läsa bloggar,fanfics, kolla bilddagböcker samt besöka apberget. better hurry!
hare bra hörni!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0