when nothing's going right

jag är spyless på mitt liv så detta lir ett kort inlägg.
vi har läxor i exakt allt och jag vill bara dö ibland.
ingen jävla chans att jag hinner.
alla hinner utom en själv,det får en att känna sig så jävla meningslöst dålig.
som om det skulle behövas till mitt självförtroende som redan är dåligt.
jag försöker faktiskt, men det visar aldrig resultat.
dagens enda ljus var väl att jag blev godköd på provet,och det är inte ens bra. för jag hade lättkunnat få VG, men jag kastar bort allt.
när jag gick hem från bussen i regnet efter skolan lyckades jag hålla mig torr och det gjorde mig lite gladare, men självklart fem meter framför ytterdörren halkar man på ishelvetet rakt i en fet pöl och blöter ner allting...underbart.
dagar som dessa hatar jag verkligen.
sedan somnade man två gånger i engelskaboken "holes" som vi måste läsa.
ikväll ska jag hinna med lite matte, samt so-filmen och engelskaboken eftersom jag missade lektionen igår.
innan jag börjar ska jag läsa lite bloggar och bli mer deprimerad över allas perfekta liv.
jag och ida ska i alla fall snart bestämma när vi ska börja sola osv... det blir kul.
och att träna på träningsverkstan,  grejjerrrrr.
aja, det kanske inte blev så kort. men det var väl allt.
hejdå
/L

image280
kan klart säga att ingen är så vidare het på denna bild.
älskar er gör jag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0