when I see your smile

jag vet inte vad som händer med mig men jag är för trött för allting......
skolan är väl orsaken.
även därför jag suger på att uppdatera bloggen. bloggar skitdåligt jag vet.
eller alltså... bloggar ju varje dag men jag tycker aktiva bloggar är mkt roligare att läsa.
och jag kan förstå att min blogg kan vara tråkig ibland eftersom jag jämt tjatar om Tom osv, tänker inte på att jag gör det tror jag. men jag kan inte säga att jag kmr sluta,för det kommer jag inte.
ikväll blir det plugg... fast jag är så trött att jag svimmar snart. menmen,prov imorrn. vad gör man inte?
sthlm är taggat.
förövrigt är red jumpsuit aparatus-your guardian angel världens finaste låt. vill bara gråta, kanske gör det om en stund när jag är tröttare.
nu ska jag läsa www.kissie.blogg.se hahaha underhållande iaf, ni kan ju se.....
hare bra hörni!

image244
sjukt irriterande snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0