we are the world

tja, sitter här och snaskar vindruvor i min ensamhet.
min filmkväll med mig själv blev snabbt en kväll med elsa och julia istället.
vi for ner på stan med 20.23 bussen och tanken var att hyra film på "hemmakväll", kvantums utbud lockar inte längre. dessutom är stan roligare på kvällen.
vi valde en film men pinsamt nog fick vi inte hyra.....man måste vara över 15, även om det är en film från 11 år.
sådant är riktigt jävla värdelöst.
nej.... nu tog vindruvorna slut.......tråkigt.
aja efter att blivit nekade att hyra en 11årsfilm på hemmakväll var vi tvungen att trösta oss med att gå på hemköp. inte för att någon orkade köpa något men. vi tänkte fika på waynes men ångrade oss sedan.
drog  till sega råttan istället och köpte lite saker. däribland melontuggummin (som är alldeles för överskattat) och lite sådant....
sedan gick vi in på nannas och gjorde ingenting, en stund senare gick vi till donkan. satt där ett tag, sedan ringde julia anders och han hämtade oss. vi fortsatte kvällen hos julia framför datorn, brottskod försvunnen och slutet av harry potter.
imorgon bitti hade jag tänkt pallra mig till kyrkan (konfa duty) men jag vettefan om jag orkar.
nu ska jag strax släcka i alla fall.
hoppas ni har haft en trevlig kväll, det har jag!
/L♥
image310
image311
image312
image313

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0