vi är förlorade

halloj, jag skrev detta inlägg igår kväll. men datan hängde sig och det publicerades inte. därför postar jag det nu,gårdagens:


hejhej!
dagen började dåligt. försov mig, stressade som ett as på morgonen, missade halvbussen och bussen efter var försenad så där stod jag i höstjacka, sneakers och tajts, i snöstorm, i 28 minuter. kom typ en halvtimma sent för bussjäveln envisades med att inte komma. inte blev det bättre av att bussen var smockad. jag kom inte ens ut genom dörren när jag plingade, jag ba "URSÄKTA?!!" men busschaffisen stängde dörrarna och började köra igen så en söt liten tant ropade "STANNA" för att hon såg att jag skulle av.
hela lästiden på skolan frös jag och mina ben var knallröda. sverige och detta väder, ge mig omväxling
på skolan hade vi lästid,engelska,matte,no,hål,spanska,ensemble.
vi slutade tidigare på ensemblen eftersom vi bara skulle köra igenomlåtarna inför kvällen.
på väg hem från bussen gick jag som en enstöring bland gymnasiefolk och 40plussare och lyssnade på Back to black på högsta volym på mobilen vilket gjorde att folk kollade snett på mig, hallå, jag har inga fungerande hörlurar?
hemma åt jag flingor as usual och sedan satt jag och letade efter en passande visa att sjunga på svenska/musikteorin. spelade "kom änglar" i en halvtimme och sedan var jag tvungen att äta. tre kötbullar senare var jag bänkad framför datan igen.
en liten stund senare stod jag på toan och skrek ronja rövardotter sången som alla gubbar i den filmen sjunger, i borgen nivet. efter det var min hals sandpapper och rösten skar sig hela tiden, men det var kul.
då tutade julias bil utanför dörren, panik blev det då, jag hade inga byxor på mig. letade desperat efter mina nya tajts som för övrigt har en fet maska på baksidan nu, men hittade dom inte nånstans. blev frustrerad och skrek håll käften till niklas fastän han inte sa något.
några minuter senare satt jag i bilen. (med tajts,observera)
konserten var helt okej. våran låt är gäsptråkig men det  var kul att se alla andra.
när jag kom hem badade jag och nu sitter jag här och är lycklig med ett fungerande limewire.
jag blandar hejvilt whitney houston med håkan hellström, musik är musik.
scheisse jag måste ju träna SO;n också.
imorrn ska jag kliva upp före fem hade jag tänkt.. no prov ju.
därför bör jag sussa strax.
sammanfattat en bra dag.
ni får hare bra nimed! :)
/L♥

image305

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0