the rain is falling on my window pain

med en latte i ena handen och spanskaboken i andra kan man inte må mycket bättre.
jo det är klart man kan, försökte bara låta positiv. det går inte bra att koncentrera sig på spanskan.
quiero ser famosa por favor.
då skulle jag slippa skolan ett tag.. låter inte fy och skam.
en till sak jag har är praoångest, var ska man praoa?

säg nåt kul, underhåll en stackars linnéa som sitter här ensam, endast i sällskap av en kall caffé latte och en spanskabok, i umeå.


nej, deprimerande inlägg.


kom ihåg, gossip girl kl 20.00, glöm ej.

image356
ed westwick(chuck), penn badgley(dan), leighton meester(blair), blake lively(serena), chace crawford(nate).

vet ni vad som är gulligt?
I serien är Ed Westwick värsta slembollen och man liksom....ja vill spy av honom. nånting med hans kisande blick och utspärrade näsborrar är bara...eww. I verkligheten dock är han britt, med en gullig brittisk accent dårå, som han döljer riktigt bra i serien, och enligt honom själv håller han sig till en tjej.
Men efter att ha sett några avsnitt av GG, är det svårt att tro.

Känner ni igen blake?
Har ni sett systrar i Jeans? Då är det därför.

Chace har värsta bratfrillan i början, men sedan rufsar han till det och vi säger grrr, han är ordet sexy itself.

Känner ni igen penn badgley? kan bero på att ni möjligen sett "John tucker must die" där han spelar John Tuckers brorsa. Penn är ursöt och vi älskar honom!

Leighton har jag inte sett själv i någon annan film, fast jag vet att hon har medverkat i mindre roller.
Hon ser verkligen ut som en docka och passar perfekt i rollen som Blair.

jag kan verkligen inte säga en favorit i serien men jag älskar Taylor Momsen, som spelar Jenny Humphrey (ej på bild). Hon är grymt söt, och endast 14 år gammal. Ser dock ut som typ 17. men som sagt, kan inte riktigt säga en favorit!


jag känner suget efter att träna.
tror jag ska ta en vända på motionscykeln medans jag ser på gossipgirl. Fast det är fruktansvärt tråkigt men. lönar sig i längden.

puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: ida

blair är nog de finaste jag sett, så söt i den gröna klänningen också. livet är så orättvist... nä nu ska vi vara glada! spaa i helgen peppa ice&joooni blogg, äta nyttigt, vara glada, peppa att bli nyttomänniskor, jiiipi! ;D

kraaam ida

2008-01-29 @ 19:31:10
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: Emelie

Nate är verkligen så snygg, hana blå ögon, gaah

2008-01-30 @ 22:47:46
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0