oh my ibanez

sitter och klinkar på gitarren.
vi ska sjunga visor på musikteorin/svenskan.
att ha VG i musik som musikklassare är väl sådär, men vi kan verkligen inte koncentrera oss på musikteorin, den är så sjukt tråkig.
därför satsar jag nu på detta "visprojekt". Jag ska göra det med Josefine.
spelar igenom lite visor som "kom änglar", "visa vid vindens ängar", "det är så jag säger det" (av håkan hellström. klassas kanske inte som visa men dom var inte så petiga och jag älskar den låten)
nej nu måste jag läsa igenom spanskan innan jag hoppar i säng.
får kliva upp lite tidigare i morgon för att hinna träna lite mer noggrant. fast jag lär ju inte lyckas somna, här försöker man vara duktig och lägga sig innan tio men man somnar aldrig förrns efter 12.00 i alla fall.
gruvar mig starkt inför fyset imorrn, kmr bli sjukt jobbigt pga min kassa kondis dessa dagar.
varför var jag tvungen att vara sjuk i 3 månader? varför?
edit: oj jag glömde posta. nu ska jag hoppa isäng. godnatt på er:)
puss!

image357 I'm watching you....;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja precis, sov sååå gott :D

2008-01-29 @ 22:30:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Emil

Läste din kommentar i tobias blogg, det är bra att du har koll :)

2008-01-29 @ 22:39:03
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0