och det hjärtat som skulle bli ditt på nåt vis fryser nu sakta till is

gokväll!
nu ska jag alldeles strax byta om inför träningen och sedan rusa till anja och åka med dom dit.
jag har inte pluggat överdrivet mycket, bara gjort klart kapitel 6 i spanskaboken.
medans jag pluggade gjorde jag en fruktsallad.
jag bläddrade nyss bland kommentarer på kenzas blogg och hittade denna:

"Har du hört att Tokio hotel var/är i stockholm?? Läste på en annan blogg (privat som kräver lösenord) att hon sett en av medlemmarna i stan i lördags.. Urklipp från hennes blogg:

Tom från Tokio Hotel.

Ja, det är faktiskt sant, vi såg honom - omringad av 20-30 småtjejer som skrek och grät och ropade.
Då vi satt o käkade middag hörde vi massa skrik på gatan utanför men såg inget och fattade inte vad som hände.
Sen när vi skulle gå o fika såg vi honom gå på gatan med alla tjejer som slet och drog i honom.
Fast han verkade inte ha nåt emot uppmärksamheten..."

2008-jan-28 @ 13:10

ja den lär ju vara helt fejkad men.
man skulle ju ha hört om dom var här? värdelöst.


när jag drog min dagliga runda på perez hiltons blogg såg jag att han uppmärksammat svenksa Robyn. och bara för någon dag sedan hyllade han Adam Tensta. wow go sweden.

nej nu måste jag rusa. ha en bra kväll!
/L♥

Kommentarer
Postat av: Lexie

ha en bra kväll :D

2008-01-28 @ 19:45:20
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0