o.c

o.c är bäst i världen och nu har johnny nyss dött och det suger men nu ska jag sova så ha en fortsatt trevlig kväll eller snarare natt och drick inte er fulla och klättra upp på en klippa som det finns stenar under och ramla för då dör man, det gjorde johnny och det är inte bra.
marissa och ryan krånglar som alltid och det suger också för det är störande men nu ska jag sova och inte skriva mer eller jo en sak till jag älskar älskar och älskar tom kaulitz typ asså ja och jag orkar inte göra skiljetecken som ni ser det blir ett så coolt inlägg då för jag brukar alltid göra så mycket punkter och komman men inte i natt nej nej nej kolla min bilddagbok fin bild på tom. Imorrn är det träning och det är tråkigt och på torsdag ska vi på cup i övik och jag vill inte men jag måste för att mamma har betalat. jag har spenderat cirkus två timmar på att rensa bilder men jag kommer ingen vart så nu ska jag sova hejdå.

mvh
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0