mhm

så nu är jag inte lycklig längre.
så snabbt gick det.
avsnitt elva funkade såklart inte. men självklart funkade avsnitt 12.
nu håller jag på att ladda hem en annan fil som jag hoppas ska funka.
men den connectar så segt att jag tvivlar.
åååååh jag som ville se lite gossip nurå.
jaja jag får väl sysselsätta mig med annat så länge.
en ny video kanske......eller en ny fanfic.....eller varför inte gamla goa gossipgirl avsnitt.....kanske zimmerdvdn....
listan med tänkbara sysselsättningar kan göras lång. Det finns så mycket kul att göra. men samtidigt känns det som om det inte finns någonting alls att göra. precis som 07 kändes, det kändes som om det hände jättemycket men samtidigt inget alls. för att citera det jag kort skrev om år 2007 igår på apberget:
"07 my ass, 08 kmr att bli fett mycket bättre än året som varit. 07 var verkligen ett bland dom sämsta åren. Visst man har haft sina ljusa stunder, men så mycket har hänt och samtidigt har inget hänt. Vi välkomnar 08 med glädje. Nytt år, nya tag.
08 blir året "

så skrev jag igår. och så känns det.
07 sög. alla dessa återkommande tonårsdeprissioner blandat med förälskelser, familjeproblem, jag slutade umgås med mina två bästa vänner, jag mådde rent psykiskt dåligt ibland.
jag har lovat mig själv att 08 ska bli bättre. Tokio Hotel, gothia, konfan, kanske nån resa, förmodligen ett antal besök i huvudstaden osv. som sagt, 08 blir året.
image236
jag hittade en grymt söt bröllopsklänning idag. Babyrosa fabulosa!
även om jag vill ha en vit om jag nån gång skulle gifta mig så var den här underbart fin! Älskar stora bröllopsklänningar utan axelband med stort släp och mycket detaljer, me loooove!

image237
denna tårta tackar vi inte heller nej till. så tjusig!

nu blev jag sugen på att gifta mig.....
tom, var är du?;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0