meet&greet

har läst om eventuellt "meet and greet" med Tokio Hotel i sthlm,alltså backstage.
hittade även en video från meet&greet i london, jag kan ju inte skrika eftersom alla sover,så jag hoppade i sängen och bet i kudden i stället. det slutade med senadrag i axeln. inte jätteskönt....
varför blir jag så hyper?
ahhhh det kanske har ngt att göra med att man förmodligen kmr kunna tävla om backstage/M&G i FRIDA eller OKEJ.
sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt
videon nedan är alltså från London. alltså Tom fucking Kaulitz i slutet. "Nice hair" ellervad han nu säger. JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är död nu. godnatt



här har vi en till variant. från milano. alltså omg Tom på 01.27

Kommentarer
Postat av: ida

alltså vad är felet på alla tjejer i videon längst ner?
varför springer dom iväg?
jag blir så irreterad?
varför tittar dom inte tom i ögonen?
varför tittar dom inte bill i ögonen?
varför är dom så sura och konstiga?
de borde vara jag som står där emellan bill och tom.

2008-01-21 @ 18:19:52
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0