laugh out loud

så nu är jag hemma och jag är trött som aldrig förr känns det som.
bara lite mer dator.............innan jag ska sova.................imorrn blir det skola, och plugg, och...........skridskor.......
jag hatar mitt liv.........usch........inte umeå.........fifan...............I need moneymoneymoney............I need lovelovelove..............tom rescue me...........

nämen det är alltid hysteriskt med petra och julia. jag skrattade så att mjölken jag nyss hade svalt hamnade lite varstans, jag låg även på golvet ett ex antal gånger. glöm inte hosttatackerna heller.
jag skrattar så sjukt mkt med er, humorn är ju sjuk
man lessnar liksom aldrig, allt blir bara roligare........ahh tur att jag har er.
det håller kaggen i trim nu när jag är så förbannat förkyld.
haha julia jag vet att du skrattar nu.......
jag och julia klarar inte ordet kagge, det går bara liksom inte.....kagge hahahahahhaha
jag och petra klarar inte ordet korv, eeeeeeeeeeeeeeen korrrrv, med moos, hemmagjord. alltså det är det roligaste jag vet.

ahh tröttheten tar över.
nu blire kenzas blogg sedan fanfics.
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0