kom änglar

ja hejhallå nu sitter jag här nybadad med en fruktsallad i högsta hugg.
planer inför helgen är spikade. fredag blir troligen ida (vi hade sagt fredag eller lördag och nu är jag upptagen lördag så) om ida kan då. ni kan förresten besöka hennes söta blogg www.idla.blogg.se om ni har lust.
på lördag fyller allas våran petra år så vi ska vara hos henne på kvällen och sova där osvosv så det blir mys.
på söndag måste jag, vare sig jag vill eller ej gå på gudstjänst.....hm. och på kvällen har vi träningsmatch.
det är tänkt att vi ska hinna gå på stan på torsdag men då har vi ju fysträning på kvällen så jag vet inte om vi hinner, men vi får se.
det var sjukt roligt efter träningen ikväll. jag klarar inte av "malin:tjejer". eller julia som dirigent. nej jag skrattar mig till magrutor av petra och julia.
nej nu ska jag snart försöka mig på att sova [ ja, såhär tidigt(!) ], men det lär ta ett tag med tanke på att jag vaknade vid 12.
imorrn blir det en tråkig skoldag som vanligt. längtar tills torsdag... då har vi temadag och det går fort, sedan är det fredag och lördag och det är mina favoritdagar, förvånade?
i alla fall, ha en fortsatt bra kväll folk!
/L♥

image341

bild från i lördags. jag skrattar åt julia....... som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0