is there life on mars?

den kanske går att sjunga ändå. den är lite mörk på verserna för mig, jag kan verkligen inte ta nån låg ton. dom höga går bra har jag lyckats komma fram till.
jaja, nog om det. jo alltså, vi for ju på bio dårå. vi bestämde oss för "Försoning" med Keira Knightley som är snygg som satan. vi köpte våra biljetter och traskade sedan vidare till hemköp. köpte lite naturgodis och loka osv.
sedan kommer vi tillbaka till biografen, det är insläpp. men vart fan är min biljett?
tömmer väskan, tömmer fickorna fem gånger, byxfickorna, allting. ingenstans!
jag går till hon jag köpte biljetten av och frågar om dom fått in någon (jag tänkte att jag måste ha tappat den på toan) men icket. och hon den surfittan ba: amen jag kan inte hjälpa dig, du måste köpa en ny. helvetet.
DESSUTOM HAR HON MAGE ATT SÄGA ATT JAG SKA STÄLLA MIG LÄNGST BAK I KÖN OCKSÅ?!?!?! FELET PÅ KÄRRINGHELVETET?
jag köper en ny biljett. vi går in i salongen, reklam, jag hittar min biljett i fickan WTF?! jag hade ju fan tömt hela fickan. så jag och julia springer tillbaka till surtanten och jag ba: jag hittade min andra biljett. utan ett ord tar hon den och ger mig 90kr tillbaka, trevligare människa får man ju leta...
när vi kommer tillbaka viftar jag med pengarna för att visa petra och tappar en tjuga... som julia som tur var hittade igen sen.
annars var filmen i alla fall jättebra, sevärd. så folk, ut med er och se försoning.
halva biosalongen grät, komiskt tycker jag. hon bredvid mig riktigt hulkade. det var svårt att hålla sig.
efter filmen var jag som alltid kissnödig och var tvungen att gå tillbaka samma väg som vi kom.
sedan ringde jag pappa för att fråga om han kunde hämta oss. visstvisst.
vi drar till donkan en sväng, blir utkörda för att vi inte beställer, men det är kallt ute så petra slår till på en naturell tiokroners, way to go.
det sjuka var att inne på donkan, kom en neger, typ kanske 25-35 år. svårt att avgöra. först kommer han in med en full tjej och pussar på henne, sedan pussar han på en annan tjej (alltså vi snackar mun. men inte kyss dock, endast pussar, I say ew) sedan kommer han fram till mig och julia där vi sitter vid ett bord (petra beställde) och ställer sig mitt framför och glor på oss. alltså typ en halvmeter. och han liksom glor, ler, glor, synar uppifrån och ner. han står där ett litet tag, sedan går han fram till en tredje tjej och snackar med henne. men efter det säger han till henne och hennes kompis: "I'm gonna go get the last girl" (alltså han pratade endast engelska). så sedan går han fram till en annan tjej och pussar henne som bara skrattar men följer med till hans bord. jag svär, jag höll på att spy.
fyfan så äcklig kille.....men kul underhållning när man väntar på skjuts.

nej nej nej, nu måste jag "tänka på refrängen". upp med tuppen imorrn då, ansiktsbehandling vare sagt.
ha en bra dag imorgon då!=)
orkade ni läsa allt?;)
/L♥

image308
såhär kul hade vi förresten på stan idag.
dagens outfit typ.
inga kommentarer om kepan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0