in the arms of an angel

söndagar är ju allt annat än underbara. men whattaheck man är ledig i alla fall.
imorrn är det väl tillbaka till helvetet då, eller back to black.
jag har gjort klart mattediagnosen idag och nu har jag läst några kapitel ur "holes" som vi ska läsa på engelskan.
jag gruvar mig för fotbollsträningen. min förkylning har gjort att jag inte kunnat träna på 3 månader, ja tre månader.
helt sjukt jobbigt med tanke på att man tappar kondis och allt. jag kommer verkligen att suga idag, men man måste ju börja nån gång, right? Doktorn, som inte kunde hitta något märkbart fel sa att jag kunde träna fast jag inte var frisk, det kanske till och med hjälpte sa han.
men jag är ändå lite liksom...orka. man blir en latjävel när man inte tränar på så länge.
men nu ska jag köra igång rejält. inom kort blir det att gå på nåt pass på träningsverkstan och dessutom ska fotbollen köra nu 3 gånger i veckan och innebandyn 2. sedan eventuellt gym på det, finemang!
back to work, nu är det NO som gäller.
Det som håller mig uppe dagar som denna, är Tom. Egentligen hela Tokio Hotel, men något speciellt är det med Tom. Idet stora hela är det ändå tokio hotel som håller mig uppe, säga vad man vill om det. men dom är mina gudar.
bara för det lägger jag in lite fina bilder på älsklingarna:
georg(bas),tom(gitarr),Saki(livvakt).
image293älskade ängel.
georg
bill
tom
gustav

-ni gör min dag!

/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0