I'm your angel

hej:)
kom hem rätt tidigt från emelie. före tolv i alla fall.
såg nyss reprisen från det nya programmet "dubbat" för andra gången, sjukt kul vissa saker haha!
hos emelie såg vi på let's dance en stund och så satt vi vid datorn som vanligt osv.
det roligaste (förutom tomsnacket med julia) var när vi såg två avsnitt av "hem till midgård". haha runar alltså baywatchscenen jag dör.
nu ska jag kolla om det har kommit några nya delar på mina favvofanfics och så vidare.
lyssnar för stunden på celine dion-immortality.  sjukt fin låt.
nu ska jag lyssna på Geh. jag har nyss kommit på hur otroligt bra den är. wait jag ska länka:

har egentligen inget kul att säga. sov gott folk!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0