I'm all about loving you

goddag(:
kass uppdatering idag...men jag har en liten ursäkt i alla fall.
steg inte upp förrän efter två så...och sen har jag bara sett o.c och tokiohotelvideos hela dagen.
så jag har inte så mkt att skriva känns det som.
det tynger mig att jag egentligen måste jobba no och so. jag ve att jag måste, jag vet...
men det är lov... jag är trött... men jag måste ha över G i so..över VG helst också.
no är jag rent sagt värdelös i, och det är också så jävla tråkigt att jag skiter i det.
jag måste ha hamnat efter i kändisvärlden lite...för jag upptäckte nyss att Jamie Lynn Spears, britneys syster ja, som endast är 16 år, är med barn. Och visst, nyheterna är inte nya,eller jo,för mig. Men jag tycker det är gulligt att bli gravid när man är ung. Jag menar, jag har alltid velat ha en ung mamma. (missuppfatta inte, jag älskar min mamma och vill inte byta) Men jag vill bli en ung mamma också. Kanske inte vid 16 års ålder dock.
jag har även suttit inne och kollat på bröllopsklänningar idag, än en gång, don't get me wrong
-Det är till min fanfic.
Jag ska gifta mig med Tom en vacker dag, så enkelt är det.
jag hade tänkt göra ett längre inlägg idag, men nu ska pappa försöka fixadatan igen.
får se zimmer elr ngt,pusshej!:)

rubriken på detta inlägg tillägnas dig älskling,
I'm all about loving you.
image233


Kommentarer
Postat av: louise

aa det är den videon^^ han är så himla gullig att man kan döö! :]
Jag ska hämta ut mina tokio hotel biljetter den här veckan har jag bestämt!!

2008-01-03 @ 17:13:44
URL: http://tokiohotel93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0