I'll stand up with you forever

så nu har jag en ny batterisladd och är back on track med bärbara datan.
har nyss avverkat en sen middag med familjen plus mormor och ove.

vet ni vad som stör mig?
thfans som tror att dom är bättre än en.
eller hur jag nu ska formulera det.
typ som hon på bilddagboken dårå, en 95a som påstår att jag är taskig mot gustav och georg som bara har bilder på tom&bill. tror hon verkligen att dom skulle bli ledsna om dom sågmin bilddagbok? och tror ni jag bryr mig?
det är klart jag gillar g&g, dom är asköna ju. Men jag är ju helt nere i tom&bill. Grejen är att th skulle aldrig vara samma sak utan gustav&georg. Så är det bara. Men hjärtat slår snabbare för tom&bill om man säger så;p
det stör mig bara att folk ens börjar tjafsa om sånt.....waste of time.
och varför ska jag egentligen ens förklara mig? helt onödigt, det är liksom bara..värdelöst.
alla rejäla fans som tror att ni vet bäst; mind your own business. thankyou.

jag och sanna hade iaf lilla thdeppen på msn idag. farligt nära emocuttet alltså.......sanna vi dör va?
ikv kommer kajsa hit och vi ska kika på zimmer en stund osv=)

pussåpussåpussar på tokio hotel.
puss och lite till på tom.
änglar
image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0