I want to feel you, I need to hear you

hej alla glada och gott nytt år!
gårdagens nyårsfirande vart jättelyckat!
Vi kom vid femtiden till Petra, där vi satt och pratade en stund och så. Sen fick vi en fördrink och lite tillbehör om man säger så;D Efter en stund åt vi förrätt. Det var mysigt vill jag lova, petra hade dukat jättefint och det är alltid mysigt med er. Sedan lagade vi mat, det blev hur gott som helst och var jättekul! Under nästan hela kvällen gick MTV:s top 100 bästa låtar i år på tvn i bakgrunden.
till efterätt åt vi chokladmousse vilket var helt okej.
ellen och elsa kom förbi en sväng också sen drog domtill stan men dom kom tillbaka efter ett igen.
Sedan tillbringade vi väl halva kvällen med alexander,tobias och fabian, tror jag han hette.
vid tvåtre tiden gick vi hem till alexander men hankörde så småningom ut oss så då drog vi till mig och hämtade o.c. sen satt vi hos petra i ngn timme och pratade innan ellen&elsa for till ellen. Vi såg några o.c avsnitt och så, sen låg jag och julia och pratade till sju kanske. sen vare godnatt och vaknade vid halv två.
vi hade stiligaste champagneflaskan. Jag hade satt ett stort tokiohotel klistermärke över ettiketten.
måste göras om, men nästa år lär det bli lite mer rajraj........hoppas jag!
ska inte klaga på nåt, hade hur kul som helst och jag älskar er mest på jorden:*
Mina och julias drömmar om tom kan inget slå, helt sjuuuuukt.........
vi vart lite crazy när tokiohotels emauppträdande kom på mtv, då skrek vi ganska rejält....jag tror vi skrämde dom andra lite.
iiiiiih hittade nyss en asbra video på th....ska ladda upp strax. alltså dom är mer än jag klarar av.
msn är ur funktion och apberget funkar inte heller, inte limewire heller om ni vill veta, och inte min tv.........underbart.
Emelie igår haha.. hon tog mig i handen och sa:
E: Hur känns det att vara Tom Kaulitz fru?
L: IIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!
E: Du ska säga själv då? idiot
L: själv då idiot?

owned

men jag älskar dig :*
jag lyssnar för tillfället på everything med lifehouse, jag smälter.
image230
Find me here
And speak to me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light
That's leading me to the place
Where I find peace again


omfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0