I guess it's over

hej, träningen gick oväntat lätt,med tanke på fotbollen i söndags. efteråt gymmade jag och julia i en halvtimme, skönt!
ikväll har jag pluggat, kan lite,men långt ifrån allt. hur ska jag klara det? vill ha över G!
just nu har jag inte så mycket att säga. har nyss sett "dubbat" med mamma, roligt värre.
det behövdes lite skratt efter den tragiska nyheten jag fått veta innan. jag vet inte om jag kan skriva det här, det har jag ingen tillåtelse att glra, och vill inte heller. Jag kan verkligen inte fatta det.
även om vi inte umgås längre så var vi med varandra konstant för bara några år sedan, och våra familjer umgicks mycket den tiden också. jag lider verkligen med er och beklagar. fy fan vad jobbigt.
kan inte fatta det.

nu ska jag sova strax... ha det bra!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0