I feel I can't even breathe

tjosvejs, sitter hos petra trött som få och ska egentligen renskriva några papper om amerikanska revolutionen, skitkul jag lovar.
dagen var okej, är hur trött som helst men.
steg som vanligt upp 06.15 men jag skippade duschen eftersom jag enligt alla frisörer tvättar håret för mycket försöker jag minska lite på det nu. jag lockade håret i stället och satte upp det i en knut.
på skolan hade vi lästid som vanligt och jag har ingen bok så jag läste som alltid "En bok om förintelsen" som handlar om typ andra världskriget. men det intresserar mig så.
på HKn efter lunch skulle vi göra en valfri maträtt. Jag, anna och Josefine gjorde Quornfärs Bombay med ris osv. förvånansvärt gott. till det hade vi jordnötter,äpplen,ananas,russin och majs.
blev förvånad över att jag gillade det eftersom jag är så kräsen.
på idrotten hade vi skridskor men jag skolkade.... alltså jag tog på mig skridskor och allt men sedan satt jag kvar i omklädningsrummet med elsa och jossan.
efter skolan for jag julia och petra hem till petra och såg lite på gilmoregirls och o.c, sedan pluggade vi lite. (gick sämst)
sedan har vi ätit middag och efterätt osvosv och nu pluggar vi.
bör väl börja renskriva nu, kanske hörs sen. men troligen somnar jag när jag kommer hem.
ha en trevlig kväll!♥
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0