himmel blå, himmel blå

träningen gick helt okej. fortfarande lite tungt.
jag fick bokstavligen rusa till träningen. var helt anfådd när jag kom in i omklädningsrummet.
vi hade tänkt stanna i gymmet efteråt men pappa kom en halvtimme tidigare än sagt så vi hann inte.
gruvar arslet av mig inför morgondagens kommande fyspass... näe jag längtar inte.
ikväll ska jag hinna räkna några tal i matteboken hade jag tänkt. annars ska jag bara chilla.
jag hatar hemkunskap, och jag bryr mig inte om provet, men ändå, jag vill liksom inte få ig. så.. kanske pluggar lite hk nån dag också.
imorrn är det som sagt temadag, skönt!
vi har tema "jämställdhet". min fråga är då varför dom delar upp fickor och pojkar i separata grupper?
jaja det blir i alla fall en skoldag som man för en gångs skull kan tillbringa med emelie.
nu lite om min dag:
jag missade som vanligt skjutsen i morse. vi började 08.10 och jag tog bussen till skolan 08.38. något sen vart jag då...men det var bara bild så.
vi skulle göra klart våran mappframsida och för en gångs skull hade jag ingen som helst fantasi så resultatet blev en orange bakgrund med stora svarta bokstäver "TOKIO HOTEL" plus deras logomärke. sedan stod det "wenn nicht mehr geht..." och mitt namn i hörnet. så simpelt vart det, för jag orkade inte göra något avancerat och behöva göra klart hemma. färgen orange blev det eftersom det är bills favoritfärg. ah skjut mig någon jag är så desperat.
efter bilden var det matte. ännu en rolig mattelektion där jag hann göra sisådär 3 tal. izak,julia och john gör det svårt för en att koncentrera sig, jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen, sjukt vad kul allt var i stunden.
nu ska jag göra något geografitest här, återkommer senare.
ha en bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0