happy are those jeans to be shaping your hips

tjao!
kom nyss hemfrån vårdcentralen....
först var jag hos skolsköterskan sen kom lisbeth in och sa att mamma hade ringt och att jag har tid på vårdcentralen klockan två, ´jag slapp alltså spanskan och ensemblen.
dom hittar som vanligt inget fel på mig.....
gjorde 3 prover, det gick jättebra fast den i näsan var så jävla äcklig, jag trodde jag skulle dö..
det kändes som om hon petade in en pinne i hjärnan. hon sa att det skulle kännas så också så  det var ju lugnande...hm.
men jag fick värsta illamående attacken från ingenstans mitt i all och blev likblek enligt dom så dom typ sänkte stolan jag satt i till en säng så fick jag ligga där ett tag.
imorrn ska jag ringa ungdomsmottagningen............funny
nu ska jag chilla lite innan jag far till julia för ännu en SOkväll.
ta hand om er!
/L♥
image283
no prov om en vecka, wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0