hahahahahaha

kikade nyss i http://www.kenzaas.blogg.se/, som jag alltid gör.
jag hittade en massa roliga pinsamma händelser som läsare hade skickat till henne när hon hade tävling.
här är några:
"thihi, jag tänkte berätta om en pinsam men ändå liten rolig sak som hände mig och min kompis när vi var i stan och shoppade.:
vi skulle fika på, om det var något ställe kommer inte ihåg just vad det hette? Då var det iallafall en vit marmortrappa upp till cafeterian så vi gick upp där, sen helt plötsligt kommer det ett svart marmorsteg i trappan och jag utbrister "osså kommer det en svart då!", samtidigt som vi möter en mörkhyad man som tittade på mig konstigt.... Jag fick inte fram "jag menade trappsteget" heller utan sjönk bara genom jorden..."

" När min pappa står i kön på systembolaget så säger helt plötsligt någon bakom honom "Godafton" på lite brytning. Han vänder sig om och säger "HejHej", men han skäms för han tänker, "Shit, har jag träffat honom förut, fan va pinsamt, det kommer inte jag ihåg. Så han säger bara hejhej och vänder sig om. Så säger den här mannen "Godafton" igen och pappa vänder sig om och säger hej hej och han börjar undra om det är något fel, och han blir ännu mer generad för han inte kommer på vem mannen kan vara. Så YTTERLIGARE en gång så säger den här mannen (som visade sig vara arab), "GODAFTON" igen, med lite argare röst och pappa vänder sig om och säger hejhej. Nu låter mannen lite argare och han pekar samtidigt med händerna mot sin fot. Då fattar min pappa. Han kände inte mannen, mannen sa inte GODAFTON. HAN SA GÅ AV TÅN! säg GÅ AV TÅN med lite arabisk brytning så får du se varför pappa trodde han sa "Godafton". Hehe :D"

Men, när jag gick i sexan lyckades jag fastna i en sån här blåbäbisgung blöja du vet? som ser ut som en blöja för bebisar. Jag och min kompis skulle bara sätta oss i den och gunga lite. Eftersom attjag ville gunga först(och det bara fanns en gunga)så hoppade jag snabbt ner i gungan. BAKOCHFRAM! och jag var väldigt knubbig på den tiden också. Min kompis försökte dra ur mig ur gungan, men de gick inte.
Tillslut åker min kompis hem för att hämta sina föräldrar. Så där sitter jag helt själv i en blå jävla gungblöja, massa människor går förbi och kollar. Tillslut kommer en gravid mamma och en liten unge i en barnvagn. Självklart vill barnet gunga i gungan jag sitter i. Mamman kollar surt och irriterat på mig och undrar varför jag fan inte flyttar på mig. Tillslut tittar jag på henne och säger: jag sitter fast...hehehe. Tillslut kommer min kompis med hennes föräldrar. Alla försöker dra ur mig, men de går inte. (nu har det samlats en hel flock runt gungan) tillslut ringer min kompis föräldrar brandkåren.. Och dom får komma och klippa ut mig! (nu står det typ 1000 pers o kollar och GARVAR) de va riktigt pinsamt. Jag hörde en kille som sa till en kompis i telefon "hörru, jag kommer snart, de e tjej som sitter fast i en gunga. HAHA"
det mest pinsamma var väl att jag skröt om de för andra sen. "ahmen asså jag har faktiskt fastnat i en gunga..så brandkåren fick klippa ut mig"


Jag skulle gå till ett konditori och köpa negerbollar. Jag kallar dom det eftersom jag ALLTID gjort det och kan helt enkelt inte få "chokladbollar" att fastna. Men nu när jag kom fram och skulle köpa en såg jag att där stod en mörkhyad kvinna! Och jag tänkte hela tiden "säg inte negerboll, säg inte negerboll, säg chokladboll, säg chokladboll" medan jag gick fram. Väl framme blev det:
"Hej, jag vill ha en chokladneger"
Japp, felsägning! Och jävligt pinsamt.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0