GOSSIIIP

okej så jag har hämtat lite skvaller från perez, alltid lika underhållande.

Det är nu bekräftat att Gwen Stefani är gravid. Grattis Gavin, Gwen och lilla Kingston!
image359 
Viktoria Beckham har poserat naken inför marc jacobs och resultatet ser du ju i denna tröja. välja färg kan man också göra, vilken lyx. David har dessutom spottats i en sådan tröja.
image360
image361

image362

Paris Hilton har gjort mycket, nu lanserar hon även sitt eget skomärke. dessa pumps ovan var faktiskt rätt söta. Den svarta stenen där fram störde mig dock.

När vi väl är inne på Paris Hilton kan vi ju meddela att hennes mamma nu har släppt sin egen parfym. Kathy hilton. See for yourselves.
image363



Jag får fortsätta när jag kommer hem, måste rusa till träningen.
harebra, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygg t-shirt!

2008-01-30 @ 17:59:04
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0