good morning beautiful

det är alltid drygt att bli väckt på morgonen, men idag var det lite extra jobbigt.
jag var nämligen mitt i en underbar tokiohoteldröm.
ni vet att jag skrev om s.k meet&greet i natt.alltså backstage typ.
jag drömde att jag typ hade vunnit en hel dag med dem också var dom hemma här och det var så sjuuuukt kul.
dom var asroliga och jätteöppna om allting. Bill sa ngt om sin förra flickvän Julia, och jag ba: men vänta, Julia, var inte det din flickvän Tom? och tom ba: jag vill inte prata om det.
det var lite weird men åhhh jag älskar att drömma om dem.
när dom skulle fara sa Bill typ:
-jag längtar asmycket till konserten i sverige i april. också berättade han en massa om att dom skulle ha med deras kompisar som sällskap på turnén osv, alltså det var seriöst den längsta dröm jag haft. underbart.
men nu, back to reality.
nu måste jag käka frukost, en jobbig dag väntar.
ha en bättre dag än mig!
/L♥

image291hemma hos mig.......inte dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0