gegen meinen willen

skola imorgon gegen meinen willen;/
dålig uppdatering idag men jag orkade inte....
skulle egentligen på stan med ellen,elsa,emelie,petra och julia då men jag och emelie såg zimmer istället.
det är omöjligt att cykla ute......varför plogar ingen bort all snö?
blev påmind av emelie att vi kmr ha skidor på idrotten nu eftersom det är snö.
förra året hade vi skidor typ en gång och skridskor slapp vi helt för att det bara töade typ, såå skönt.
har nu suttit i ngn timma och sett gamla gossipgirlavsnitt. en fråga bara, fjortonåriga taylor momsen som spelar taylor (videon nedan), ser hon ut som 14? hon ser ut somtyp 20.....hon är grym iaf!



är så otaggad på skola att en sjättedel hade varit nog.
kommer inte ens bli kul att "träffa alla" som folk uttrycker det. för alla är så tråkiga ändå.
bara jag som är rolig mwihi.
nu funkar thforumet igen, thankyouthankyou.
sjukt irriterande med fanficsförfattare som aldrig uppdaterar, man dör ju.
nu ska jag läsa nya FRIDA som ploppade ner i brevlådan idag.
onsdag ska jag ringa biljettnu om biljetterna......dom öppnar då.
jag är nervös kan jag medge. har bara på känn att jag har entré 13..... men so what om jag har det, kmr ändå stå vid 11.
tom i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: ullis

visst är det taylor momsen som spelar lucy i grinchen? eller vad hon hette!
hahaha

2008-01-08 @ 17:15:54
URL: http://ullisssss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0