for you I will

goddag.
vaknade av att julia ringde i morse.....jag tror klockan var halv tolv eller så.
skönt att sova...alltid.
åt frukost, såg på tv, gjorde i ordning mig, tog bussen till stan, mötte julia och the gang på kicks.
köpte vaseline till mina torra läppar (som inte är så torra längre nurå)
vi chilllllade runt hela dagen och gjorde inget speciellt.
eftersom jag är luspank typ köpte jag bara vaselinet och ett kolliegeblogg till skolan. juste plus naturgodis osv.
ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra, kanske kompisar eller bara vara hemma.
jag lyckas inte få tag på emelie. Om du läser detta, ring mig!!!!!!!
nu ska jag nörda mig på apberget och sen spela lite nhl.
just det jag måste fixa bilddagboken också, nån jävel har kommit in i BDs server och bytt allas lösenord.
see ya, don't wanna be ya
nej men jag skriver mer sedan. ha en fortsatt bra kväll!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0