find a face behind our lipstick smiles

tjohej. min bärbara dator är urladdad för batterisladden är paj. Mamma ska försöka köpa en ny idag så strax kan jag återgå till mitt liv igen. visst är det tragiskt att en dator kan vara halva ens liv....det är ju så patetiskt att man ba...typ dör eller nåt.
jag hade iaf skitkul med petra igårkväll/natt. Vi cyklade hem till henne och åt tacos till middag där på kvällen. Sen satt vi och pratade om Tom och Bill medans vi såg reine och mimmi i fjällen en stund. bara mysigt:)
sedan cyklade vi till kvantum och köpte lite grejs till våran mini o.c lan som vi sedan påbörjade.
jag köpte naturgodis och tropicana mandarin, petra köpte godis och chokladmjölk. Hemma hade vi loka och vindruvor som vi snodde också.
vi såg kanske fem o.c avsnitt. vi såg tills marissa dog.
ja, självklart grät jag. hur kan man inte? Jag gråter varje gång hon dör, det är så sorgligt. jag hatar att hon dör, det är värdelöst. dessutom kan jag bli extremt sentimental på natten...
petra for nyss för hon skulle hjälpa sin mamma med nånting....sånt borde jag också göra.
jag var extremt trött när vi vaknade i morse så petra provocerade somfan. typ drog av mig täcket osv.
idag ska jag inte göra nånting förutom att deppa inför skolstarten osv....sjukt att vi börjar snart.
jag vill bara att Tom ska dra med mig till tyskland så jag slipper skolshiten.
nu på förmiddagen har vi inte hunnit göra mkt mer än att uggla lite på youtube.
sett dakota fanning clips etc, för hon är bäst i världen. och så såg vi lite huset fullt. det är love(L)(L)
nu ska jag väl skriva lite på min fanfic om jag hittar på ngt..... har fantasitorka men jag ska försöka.
först ska jag böla till marissas död på youtube.
kanske länkar nån fin video sen.
ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0