einsam und verloren

kass uppdatering som vanligt....
väcktes av väckarklockan 10.00 imorse. somnade om till klockan 11 när jag väcktes igen av opera somströmmade ur minklockradio. inte det finaste sättet att vakna.
petra ringde och vi bestämde att viskulle plugga No osv. sen somnade jag om till kl 12.
vi har suttit framför NOböckerna från drygt klockan ett tills för en timma sen kanske. dock inte gjort nånting typ.
mest pratat........jag hatar NO.
nu sitter vi och ser vergessene kinder från zimmerdvdn, lätt en av dombästa. helt sjukt när Tompan springer med gitarren, jag dör.
snart ska  jag hoppa in i duschen och sedan ska vi hem till petra och äta middag.
sedan ikv promenerar vi väl tillbaka hit och så sover petra här sen i min och toms knullsäng.
hänger ni med?
Tom är min, pusshej!
image238

underbart fin klänning

Kommentarer
Postat av: systugan

herregud vilken underbar blåsa!!

2008-01-05 @ 17:30:21
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0