du bestämmer

hejhej!
dagen var...intressant. handlade om jämställdhet som sagt.
det började med att alla tjejer tog bussen till hagaskolan och såg en teater och lite annat, grymt bra! det "öppnade verkligen ögonen" när man fick se alla dessa mediebilder osv.
dagen gick riktigt fort och det var både intressant och roligt.
jag slipper fysen ikväll, ursäkten blir plugg. Måste plugga matte och även lite hk, har ju prov på måndag.
efter skolan var jag med petra, alltså humorn hahaha. vi fixade även praoplats, är iaf 90% säker på att vi har den.
nej nu ska jag chilla en stund innan jag måste plugga.
ha det bra! ♥
/L

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hehe :) ja jag gillar GG! har sett alla på nätet ;) Har du läst böckerna?

2008-01-31 @ 19:36:07
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0