du är körd tom!

hejhopp!
ansiktsbehandlingen gick bra. först tog hon bort min mascara,tvättade ansiktet, peelade använde massa grejs, sedan låg jag 10 minuter i ånga.
efter det gjorde hon en portömning, inte det skönaste.
sedan lermask osv. :)
när jag tog bussen hem halvsov jag som vanligt, sedan klev jag som alltid av vid löftets gränd. På bussresan satt jag och funderade över varför det heter så, jag menar, löftets...gränd? det är ju ingen gränd, och ja....näe whateverrr
väl hemma ´somnade jag i soffan och missade fotbollsträningen. senare såg jag en repris av "andra avenyn" på tv, sedan såg jag bombay dreams och nu har jag dragit igång en storstädning på rummet, bara lite kvar nu.
ikväll ska jag ha filmkväll med mig själv och tänka på tom i timmar, samt eventuellt hinna plugga lite spanska.
kanske att jag drar en vända på motionscykeln framför en film eller nåt, jag missade ju faktiskt träningen.
jag tror jag ska se "hotet innifrån" med bl a eva longoria (vem orkar säga parker?!) ikväll. den skulle vara bra och jag köpte den för längesen men har inte lyckats se den.
nu ska jag läsa lite bloggar och fanfics, samtidigt kan jag passa på att ge en guldstjärna till klara som avslutade sin fanfic igår, den  var underbart underbart underbart bra och jag grät. så tack för den i alla fall:)
ha en bra kväll hörni!
/L♥

image309
moonwalkjackorna vi provade igår!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D va kul att höra, !

2008-01-26 @ 19:17:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Jonna

schyssta jackor:)1

2008-01-26 @ 19:19:02
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Lexie

vad skönt med ansiktsbehandling :) vart gjorde du det?

2008-01-26 @ 20:08:09
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: ida

svar: hah, jag är verkligen inte klar! provar lite olika grejs och lär mig bara mer och mer!

åhh nu måste vi verkligen fara och sola solarium!

stora kramar ida

2008-01-26 @ 22:29:46
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: Klara

Mnå, så söt du är :)
Tack själv=)

2008-01-28 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0