det går en visa vid vindens ängar

hello, jag är en värdelös bloggare nuförtiden.
eller nja kanske inte värdelös. men för att en blogg ska vara bra tycker jag att man ska uppdatera rätt ofta, och det gjorde jag varken igår eller idag.
min dag har varit helt okej. idrotten som jag och ida höll i (http://www.idla.blogg.se/) gick bara bra.
vi skulle leda uppvärminingen osv. vi gjorde lite stafetter i olika tempon.
på matten satt jag och läste kajsas BRAVO samt popcorn tidning och försökte förgäves att förstå tyska.
jag förstod i alla fall rubriken "Glücklich ohne liebe?" men jag skulle gärna förstå resten av artikeln också.
fina bilder var det i alla fall.
jag,julia och petra tog bussen hem nångång mellan halv tre-tre nångång.
när jag kom hem började jag läsa i min kära no-bok i soffan och somnade förstås. sedan sov jag några timmar och vaknade när det var middag.
jag har i stort sett inte pluggat något alls ikväll. kunde inte koncentrera mig.
men imorrn efter träningen ska jag försöka plugga rejält, för jag har konsert på torsdag.
just nu sitter jag och lyssnar på ljuva toner ifrån lars winnerbäck och håkan hellström.
vi håller på med visor på svenskan så jag lyssnar på lite liknande... älskar håkan!  och winnerbäcks kom änglar är jättefin.
förresten, ni måste läsa denna blogg: http://city-living.blogspot.com/ hon har verkligen ett sjukt roligt liv.
innan ni läser bloggen klicka på kategorin "my life my story" och få en liten uppfattning om vem hon är. fick tipset om hennes blogg av ida. vi är experter på att vara avundsjuka och drömma oss bort, eller hur ids?
imorrn ska jag, om jag hinner vill säga, i alla fall ringa till face och boka in en ansiktsbehandling. sedan måste jag ringa ungdomsmottagningen för att boka en tid där, ska kolla upp lite saker. (inget allvarligt dock)
dessutom ska jag och julia bestämma vars vi ska praoa, jag längtar som fan. En hel vecka med Tomsnack och läxfritt, 7th heaven ohyes.
eftersom min dygnsrytm är förfärlig försöker jag nu att lägga mig innan elva varje vardag, det går sådär.
men jag måste sluta nu eftersom jag har en massa bloggar att catcha upp på, man missar så mycket.
först kenzas,sen kissies, sen englas, sedan tobias och en massa andra. men ni får hare gott!
/L♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0