det är så logiskt alla fattar utom du

gokväll!
det blev filmkväll hos julia med petra&emelie.
vi for till kvantum först och hyrde bring it on 4. den var jättebra, som alla andra bring it on filmer jag har sett!
har sett halva tvåan typ och den sög. men ettan,trean och fyran är världsklass.
efter det såg jag och petra på dangerous water medans emelie och julia satt vid datan.
det är en hajfilm och vi har sett den en gång tidigare men den är så sjuuukt bra! petra köpte den ikv för 25 kr på kvantum, dom sålde  hur mkt skräckisar osv för 25 spänn! helt sjukt...det kostar ju liksom 29 att hyra så fynd kan man ju kalla det!
jag provade häagen dazs choco choco chip för första gången ikväll.
har aldrig smakat häagen dazs glass över huvud taget innan.
dyr, men god. glömde den dock hos julia!
nu ska jag strax sova. har en fullspäckad dag imorgon som jag inte ser fram emot.
jag ska städa toan, och tvätta kläder. jag ska städa och dammsuga mitt rum, jag ska läsa holes, jag har fotollsträning (ja, enligt doktorn får jag träna nu fast jag inte är frisk. men jag kommer suga pga värdelös kondis menmen) och så ska jag hinna plugga NO och matte också. underbart!
måste göra nånting underhållande nu innan jag kryper till kojs, hare bra och sov gott!
/L♥

image290image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0