det är så jag säger det

mitt msn har verkligen bestämt sig för att endast fungera onsdag-torsdag. samma var det förra veckan, provocerar utav helvete är vad den gör. (datan)
dagen var okej. SOn sket sig totalt för mig,petra&julia var jätteduktiga men jag sög, oj så pinsamt.
NOn gick överraskande bra i alla fall. kanske inte MVG men förhoppningsvis VG i alla fall.
jag blir så less på musiklärarna som alltid ska sätta mig på nån powerful ballad, det är så jävla tråkigt.
jag vill hoppa runt på scenen som spicegirls-emma,det är vad jag vill.
alltså....life on mars...på tisdagar. näe jag orkar inte!
INTE TISDAGAR SNÄLLA!!!!!!
efter speltimmen och back to black tog vi bussen ner till stan.
vi gick loss på H&Ms fulaste urval av kläder och fotade "dagens outfit". sexigt värre lovar jag.
ikväll blir det bio med petra och julls:)
nu ska jag lyssna på håkan hellström och läsa bloggar.
so long;)

image306

nej vänta!!!!!!! glömde en viktig sak.
TOKIO HOTEL VANN ROCKBJÖRNEN!!!!!!!!!!!!!!! inte alla 3 nomineringarna dock men en i alla fall. här är bandets brev till fansen (IIIIIH):
image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0