dammit

så det blir ingen paradiscup för mig.... halsen, halsen, halsen.
det suger fast är ändå lite bra men jag blir aldrig frisk och aaaaaaaaah då blir man lack alltså men nja nu ska jag dra en kamm genom håret så jag inte skrämmer emelie när hon kommer hit.
sen idag ska jag läsa keine züruck och tårar av blod och tusentals andra mysfics....
ja, ha en bra dag!

image231
Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ
Du finns överallt inom mig
Du finns i mitt hjärta du gör mig hel
Vi bygger ett liv

Kommentarer
Postat av: Celine

Tjena tjejen!
Gulligt att du är så kär i Tom haha :)
Var hittar du fanfics med TH?
Ha det bra!

2008-03-12 @ 19:18:02
URL: http://CELINES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0