city-living.blogspot.com

orkade inte geografitestet,boooooooring.
klippte istället ut ett inlägg från karolinas blogg. hon bor i new york och har ett ganska ...tråkigt liv. (not)
"

Wednesday, January 30, 2008

Kändis kåt? Listen to this....

Ja ikväll träffade jag först upp Michelle på Bond street loungen under restaurangen på 6 Bond St för att käka lite sushi och låta Michelle sukta efter bartendern. Bartendern som ville ha hennes nummer en gång tidigare men som aldrig ringde... Sen åkte hon hem för att sova och jag drog upp min vän Aaron ur sängen och övertygade honom att möta mig på Beatrice.
Hade en känsla av att det skulle vara en bra kväll... När vi kom dit och slog oss ner så satt Josh Hartnett på höger sida och Lindsey Lohan på vänster. Josh pratade lite med mig ett tag, (Aaron säger att han flörtade, men det spelar verkligen ingen roll, jag har en annan underbar människa i mitt hjärta) mycket trevlig kille det där, inte en skitstövel som dom flesta skådisar brukar vara utan mer "nere" på jorden med oss "vanliga" människor om man kan säga så...:-)
Lindsey såg ut som en kär fjortonåring. När hon skulle gå kilade hon fram till Josh och pratade ett tag innan hon gick mot dörren, då hon därefter "sprang" tillbaka och frågade om hans nummer...:-)
Efter att Lindsey gått kom Paris in med sitt entourage, inte så imponerande, dom såg alla ut som ryska prostituerade. Aaron uppdaterade mig snabbt att tjejen bakom henne var hennes kusin osv.
Sen kom Vanessa Carlton...
Och sedan Rumer Willis/Moore or whatever ja ni vet Bruce Willis & Demis dotter. Hon slog sig ner med Josh och dom lämnade efter ett tag stället "tillsammans" med några andra... Betyder säkerligen ingenting...


Gossip gossip gossip:-)"



Ja men vad säger ni? Hallå, umeå är ju också kul?
E.M.D var ju är i helgen. coola kändisar spottar man jämt här.
hellre roger pontare än lindsay lohan och paris hilton, eller?


Kommentarer
Postat av: ida

linnea, du och jag, vi rymmer

2008-01-30 @ 21:36:01
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0