ciao bella

god natt eller något!
jag har tillbringat kvällen hos ellen med julia och petra, och ellen själv såklart.
jag tänkte blogga där men blogg.se funkade inte som vanligt på kvällen men nuså!
vi gick till kvantum som vanligt, tha big hangout in umeå.
jag köpte naturgodis, endast chilinötter typ...yes det är nice. men jag köpte bara lite eftersom jag är broke och så var jag inte så sugen eftersom jag åt förut idag. köpte läkerol också, salvi of course.
vi hyrde ciao bella (bilderna) och så såg vi den senare i ellens källare, mysigt värre!
filmen är sevärd, den var bara mysig.
blev man lite gothiataggad kanske? asså näe vi ska inte ens gå in på det.
gothia är sjuuukt taggat.
efter filmen såg vi lite youtubeclips bl.a "Full House-Uncle Jesse locked me out", där mary-kate/ashley spelar michelle. sjukt bra barnskådespelare. ellen sa ngt i stil med:
"alltså. jämför svenska skrållan med detdär, har vi bra barnskådespelare? dedär är ju helt sjukt.
alltså allvarligt, skrållan och dendär jävla tjoffsan eller vad hon nu heter"
L:"Tjorven".
hahaha jag dog när hon sa "skrållan och den där jävla tjoffsan".
garvade åt så mkt ikväll men som vanligt kmr jag inte ihåg ngt...
jaja nu ska jag se gossipgirl osv hare bra!
/L♥

image248

image249

You're my heart, you're my soul
I keep it shining everywhere I go
You're my heart, you're my soul
I'll be holding you forever
Stay with you together
You're my heart, you're my soul
Yeah, a feeling that our love will grow
You're my heart, you're my soul
That's the only thing I really know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0