bitte lass uns keine freunde bleiben

det var längesen jag bloggade med sådant stort mellanrum tror jag.....
guess I've been busy.
igår var blogg totalt cp och funkade inte alls.
orkar inte säga allt som hänt, det tar sån tid.
ikv har i alla fall ett visst antal mammor varit här på fika och beställt våra flygbiljetter osvosv.
det känns skönt att ha det klart.
dessutom ringde jag Robert från biljettnu.se och frågade när våra biljetter kom. Dom hade skickat iväg domidag så dom lär komma snart. Han visste dock inte vilken ingång vi hade. Men han sa att det inte spelade så stor roll. han sa att vi kunde ställa oss vid ingång 11 även omvi fick 13,för vi var ju bara 2 personer och vaktterna är inte så hårda på det, vi vill ju liksom stå medvåra kompisar.
så alltså, 2/4 16.10 avgår flyget till sthlm. börjar känna taggen alltså.....
ska jag vara ärlig smygbloggar jag nu medans mamma pratar med Pia och Anica där nere, ska egentligen plugga NO.
på tvn går pirates of the caribbean för fulla muggar. Norah ville se den så....
har inte orkat stänga av.
nej nu måste jag plugga.
godnatt mina vänner:)
ps. Rubriken på detta har inget att göra med ngt. skrev det bara eftersom jag har hakat upp mig på det hela kvällen. om ni som fattar tyska undrar.......ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0