back to black

ja, så känns det.
tillbaka i vardagen känns ganska.....svart.
skola,skola,skola. redan första dagen är dryg.
den kommande perioden kommer att vara så sjukt jobbig, jag gruvar mig hur mycket som helst.
men sen blir det nice. sportlov,prao,fyra skoldagar,påsklov, och efter påsklovet sthlm och tokio hotel.
så man har ju ngt att se fram emot iaf. men det känns alltid som att tiden går långsammare när man längtar efter ngt.
vi fick tillbaka våra bokrecensioner idag, jag ville verkligen ha mvg eftersom jag la ner så mkt tid på den och den var välskriven redan vid kladden osv. Men jag fick bara VG+/MVG- stod det. irriterande,men hon skulle kolla på den igen. men jag ska inte hoppas på ngn skillnad, för våran svenskalärare gillar inte mig, och det suger för jag vill ha mvg i svenska.
kanske inte världens bästa skoldag, men vem orkar klaga. det är ju annars allt jag gör gällande skolan, klagar.
en sak till, glömde NOboken där vi satt och väntade på bussen. där rök det provet.......nej allvarligt få inte fel uppfattning om mig nu ni som kanske aldrig har läst min blogg, jag har aldrig fått ig eller så, men NO...jag orkar bara inte.
fan nu ryker det jag skrev ovan, för jag måste klaga på en sak.
jag var så jävla glad över att vi i A-gruppen skulle slippa ha matte och No efter varandra på torsdagar när B har hål. så var det hela höstterminen, meningen var att vi skulle byta nu, som vi alltid gör.
men näe, KG den jäveln har inte ändrat. Så vi får ha hål EFTER lunch istället, och det är så jävla värdelöst.
fan vad pissed jag blev.
jaja julia var iaf underhållande på mattelektionen, ett ljus i allt det mörka.
nu ska jag avreagera mig på gossip girl!

simma lugnt. eller vad fan man säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0