when you touch me like that

hejhej! sitter nu här nyduschad, och nybadad för den delen, i mjukiskläder och ska strax bege mig till julia och efter det drar vi till petra vid nio.
emelie har ringt och klagat på att jag är seg som vanligt. can't help it, need my time.
de senaste dagarna har jag mest lyssnat på celine dion, amy winehouse och håkan hellström. underbart. lyssnar just nu på "It's all coming back tome now" med celine. så sjukt fin.
dagen spenderades i umeås nästan för stora city med vänner. vi köpte present till petra osv :) grattis förresten, nu är du straffmyndig, och byxmyndig, icket att glömma.
ikväll kommer jag inte att ha tillgång till dator så jag bloggar mer i morgon, ha en bra lördagskväll, det ska jag!
/L♥

image377
celine dion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0